MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

Karin den Bouwmeester | Userproof

Sprekers

Karin is eigenaar van het advies- en onderzoeksbureau Userproof en houdt zich bezig met gebruikersonderzoek in de breedste zin van het woord. Wie zijn uw klanten? Wat drijft hen? Waarom gedragen zij op een bepaalde manier? Wat kan er verbeterd aan een gebruikservaring? Hoe gebruiksvriendelijk is uw website, winkel of product eigenlijk?  Allemaal vragen waar Userproof graag antwoord op geeft. Karin is psychologe en heeft ruim 15 jaar onderzoekservaring binnen het bedrijfsleven. Wat haar opvalt is dat er nog veel te weinig kennis wordt opgebouwd over gebruiksgemak van diensten die aangeboden worden via de Smartphone. En daar valt juist nog veel winst te behalen. In haar presentatie zal ze dan ook ingaan op één van de onderzoeken die Userproof heeft uitgevoerd naar het gebruik van de mobiele telefoon tijdens het shoppen, het ‘Mobile Fashion Shopper onderzoek’.

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks