MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

Bart Schutz | OnlineDialogue.com

Spreekt tijdens:
Persuading Mobile Brains
Sprekers

Bart Schutz werd geboren in een familie van psychologen, studeerde (consumenten) psychologie, trouwde een psychologe en de helft van zijn bedrijf (Online Dialogue) is psycholoog. Bart is wereldwijd één van de weinige toonaangevende experts die zowel academische, strategische als pragmatische ervaring heeft in extreem vergroten van uw digitale overtuigingskracht en omzet. Hij doet dit door eye-openende inzichten uit de psychologie toe te passen.

Bart is internationaal veel gevraagd voor zijn inspirerende keynotes, waarin hij u op verrassende wijze aantoont hoe slecht wij ons eigen brein en dat van onze klant kennen. En waarin hij elegante en vermakelijke wijze toont hoe eenvoudig uw klant te verleiden is.

"Digitale media zijn een Wereldwijd Wetenschappelijk Walhalla. Ze maken gedrag meet- en testbaar. U kunt nu meer te weten kan komen waarom klanten voor u kiezen dan die klant dat zelf weten”
(Bart Schutz).

Bart is de auteur van de vermaarde blog WheelofPersuasion.com (met vele "Online Verleidings Technieken"), en tevens mede-oprichter en "Chief Psychology Officer" binnen het - van origine Nederlandse - het internationale prijzen winnende en data en brein wetenschappen toepassende adviesbureau OnlineDialogue.com. Hij verzorgt tevens de - niet goedkope, maar - inmiddels fameuze Master of Online Persuasion - cursus.

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks