MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

Aris Thijssen | Selly Amsterdam

Spreekt tijdens:
Parallelronde 3
Sprekers

Aris Thijssen is mede-oprichter en bedenker van het nieuwe online shopping platform Selly Shopping. Selly Shopping is een nieuw digitaal retail platform wat onlangs op de markt is gekomen. Selly heeft twee producten gelanceerd. Selly Cities en Selly Centres. Het ene platform concentreert zich voornamelijk op de behoeftes van de stedelijke retail en de andere op die van grote winkelcentra. Onder de vleugels van het bedrijf Greenhouse Innovation is Aris één van de vier jonge honden die hier mee van start zijn gegaan. Selly Shopping probeert in al zijn functionaliteit ondersteunend te zijn en terug te pakken naar de fysieke retail. Online effectiviteit die ondersteunt aan de offline expertise van de winkelier in de winkel. Onlangs gooide Selly Shopping hoge ogen met de lancering van hun eerste Selly city concept Selly Amsterdam. Hiermee introduceerde zij voor het eerst een nieuwe functie genaamd Hengelen. Dit is een interactieve zoekfunctie waarbij de gebruiker in één keer in contact komt met de winkeliers die hem precies kunnen verkopen wat hij of zij zoekt. Selly Shopping breidt op het moment met beide producten uit naar het buitenland.

 

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks