MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

Programma

Parallelronde 2

14.15 - 14.45


Sessie 1: Aan tafel met....
Wilt u meer weten over de toepassingen van beacons? Heeft u specifieke vragen voor uw eigen bedrijf? Of zijn er onderwerpen die u in zijn keynote presentatie heeft gemist? Schuif aan bij Frank Verschoor in deze unieke sessie met een beperkt aantal plaatsen. Maximaal 15 deelnemers kunnen deze sessie bijwonen.

Let op! U kunt zich tijdens de dag zelf inschrijven voor deze unieke sessie. Vol = vol.

Spreker: Frank Verschoor, Inbeacon.nl
frank





Sessie 2: Mobile Fashion Shopper onderzoek
Hoewel de Smartphone steeds intensiever wordt gebruikt, koopt de online shopper vooral via tablet of laptop. Wat is hier aan de hand? Is shoppen via de Smartphone niet handig? Zijn er bepaalde problemen waar consumenten tegen aan lopen? Is het niet leuk?

Om beter inzicht te krijgen in de rol van de Smartphone tijdens het oriëntatie- en aankoopproces heeft Userproof onderzoek uitgevoerd onder fashion liefhebbers: vrouwen die vaak online kopen, soms ook via de Smartphone. Wanneer gebruiken zij hun mobiel, en wanneer juist niet?
Dit onderzoek is heel toepasselijk uitgevoerd op de Smartphone. Deelnemers deelden 3 weken lang foto’s, screenshots en ervaringen via een app. Ook hebben zij verdiepende vragen beantwoord en onderling discussies gevoerd. Dit leverde een rijkheid aan informatie op.

Tijdens deze presentatie zal Karin de belangrijkste bevindingen uit dit onderzoek met u delen. Zo blijkt bijvoorbeeld dat de shoppers de Smartphone vaak gebruiken tijdens een moment van ontspanning, maar dat webshops dat ontspannen gevoel vaak niet goed vast weten te houden.

Spreker: Karin den Bouwmeester, Userproof

   rsz profielfoto karin den bouwmeester


Sessie 3: Alles van mijn lokale winkels in de PLUX APP beschikbaar
Lokale winkels hebben een goede e-commerce strategie nodig om te kunnen overleven. Met PLUX ontsluiten we de informatie en processen van de winkel op de smartphone en tablet van de klant: klantenkaart, folder, (product)informatie, reserveren en bestellen. Door de winkels samen in 1 app te presenteren worden kosten bespaard en hoeven consumenten niet 20 verschillende winkelapps te gebruiken.

Spreker: Arjen de Koning, Paradigit Holding

arjen de koning

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks