MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

Programma

Parallelronde 1

13.45 - 14.15


Sessie 1: Aan tafel met....
In deze parallelsessie kunt u aanschuiven bij keynote-spreker Michelle Beeson. De sessie is toegankelijk voor maximaal 15 deelnemers, zodat u alle vragen die u nog heeft rechtstreeks aan deze Forrester-analiste kunt stellen.

Let op! U kunt zich tijdens de dag zelf inschrijven voor deze unieke sessie. Vol = vol.
Spreker: Michelle Beeson, Forrester

rsz michelle-beeson-pr





Sessie 2: E-mailmarketing op mobiel
Tegenwoordig wordt meer dan 50% van alle e-mails op mobile devices geopend. Wat zijn de mogelijkheden, aandachtspunten en pitfalls? Jordie neemt je mee aan de hand van best practices en voorbeelden uit de praktijk.

Spreker: Jordie van Rijn, eMailMonday

rsz jordie van rijn


Sessie 3: Geld verdienen met een e-commerce app voor iPhone en iPad
Woonwebwinkel Flinders lanceerde recentelijk een unieke app voor de iPad en iPhone waarmee zij de mobiele ervaring drastisch heeft verbeterd. Meer dan 30% van het verkeer van Flinders komt binnen via de tablet. Aangezien de conversie op dit medium ver achterbleef bij de desktop, was een radicaal betere gebruikerservaring noodzakelijk. Geert-Jan Smits vertelt in sneltreinvaart de do’s en don’ts voor het ontwikkelen van een succesvolle e-commerce app. Wat zijn de voordelen, opbrengsten en eventuele nadelen? Hoe ga je aan de slag? Wat zijn de eerste resultaten? In deze sessie krijg je alle antwoorden.

Spreker: Geert Jan Smits, managing director Flinders
geert jan smits

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks