MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

Programma

Persuading Mobile Brains

16.15 - 16.45
Programma

U probeert breinen te scheiden van hun geld. Ergens tussen u en dat brein zit een vingertop die een (niet zo slimme) smartphone bedient. Weet u hoe die 1,5 kilo aan cerebrale eiwitten en vetten die 0,005 m2 gedigitaliseerd glas waarneemt? En hoe het emotioneel en rationeel beslist? En belangrijker nog; Hoe u die brein processen via dat kleine schermpje kunt beïnvloeden?

Gebaseerd op zijn eigen experimenten bij Online Dialogue en de laatste inzichten uit de psychologie en neurowetenschappen zal Bart u meenemen op een enerverend reisje door ons brein. Zijn keynote is gevuld met verrassende wetenschappelijke inzichten en praktische a/b-testen. Wees voorbereid dat u radicaal uw kijk zal veranderen op uw klanten, uw mCommerce (en uzelf :-).

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks