MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

Programma

Parallelronde 3

15.15 - 15.45


Sessie 1: Het is leuker offline 
Shoppen is zóóveel leuker dan online een product kopen. Webshops, online winkels, van de Amazons tot de Zalando's gaan allemaal over prijs, prijs, prijs en nog eens prijs. Efficiëntie is de focus, en 50 Google marketeers zorgen voor de traffic. En dat wint die leuke ondernemer met dat leuke winkeltje niet. Maar daar is het wel veel leuker winkelen. De charme en expertise van een échte winkel vind je namelijk niet online. Selly Shopping combineert het leuke van winkelen met de voordelen van online communicatie en gemak. 

Selly is bedoeld als platform waar je wél die leuke winkels kan vinden, en waar je direct kan vragen of winkels hebben wat je zoekt, producten kan reserveren, etc. maar gelukkig nog wel langs kan bij de winkel en als echte mensen met elkaar kan praten. En dan blijkt dat het in de winkel zooveel leuker is dan achter je laptop....

Medeoprichter en bedenker: Aris Thijssen, vertelt over hoe online ondersteunend hoort te zijn aan offline en op die manier een echte verrijking is voor de winkelervaring. Voor shopper én shop.

Spreker: Aris Thijssen, Marketing Manager Selly Amsterdam
rsz aris thijssen





Sessie 2: Responsive Web Design: De essentie van een snelle User Experience
Responsive Web Design is een hot topic tegenwoordig. De een na de andere website wordt in een nieuw responsive jasje gestoken om aan de toenemende eisen van (mobiele) gebruikers te voldoen. Maar... met alleen een nieuw design geschaald voor het mobiele scherm kun je je klant niet binden.

In een website of app is elke interface-element een keuze voor jouw bezoeker. Moet ik erop klikken? Is het belangrijk? Al deze denkprocessen gebeuren onbewust, maar ze leiden vaak af van de flow op jouw site. De essentie van een goed design is dan ook de eenvoud en snelheid waarmee een gebruiker kan navigeren tussen de diverse pagina's. 

In deze presentatie zullen we dieper ingaan op hoe je een snelle interactie tussen de mobiele bezoeker en jouw responsieve site kunt stimuleren. Niet alleen door je design te verbeteren, maar ook met simpele tips & trucs die tot meer pageviews en conversie leiden.

Spreker: Jeroen Tjepkema, Measureworks
jeroen tjepkema



 


Sessie 3: Hoezo responsive? The Sting kiest voor een aparte mobiele site.
Spreker: Willem Wijnen, The Sting

willem wijnen

 

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks