MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

5 vragen aan George Ankomah, Saddl

Nieuws

De vierde editie van Twinkle's M-Commerce Event informeert over de rol van de smartphone en de tablet in de omnichannel wereld van uw klant. In aanloop naar het event op 5 februari aanstaande, maken we kennis met de sprekers.

 

1. Wie ben je?
George Ankomah, 27 jaar oud en een van de founders van Saddl

2. Wat doe je?
Met Saddl zorgen we ervoor dat het ontvangen van pakketjes aansluit op de wensen van de klant. Zo kun je met onze nieuwste dienst, Spencer, alles wat lokaal beschikbaar is binnen een uur laten bezorgen.

3. Waar ga je het over hebben tijdens je presentatie op het M-Commerce Event?
Over hoe retail en de logistiek langzaam de binding met de klant verliest door niet flexibel in te spelen op zijn wensen.

4. Waarom mag je het M-Commerce Event niet missen?
Bijeenkomsten zoals het M-Commerce event zijn niet alleen heel leerzaam maar het geeft je ook nog eens heel veel inspiratie en nieuwe inzichten.

5. Waarom is M-Commerce Event met als thema ‘Getting intimate with your customer’ juist nu een issue?
Er zijn tal van nieuwe technologieën, slimme concepten en trends waarmee de consument vandaag de dag geconfronteerd wordt. Ondanks al deze innovatie om ons heen begrijpen maar weinig merken dat te midden van al deze snelle veranderingen, het fundament van een goede service belangrijk blijft. De consument heeft behoefte aan erkenning, een luisterend oor, waardering en bovenal persoonlijke verzorging. Het is tijd om als marketeer een intieme band aan te gaan met de consument. Geen massa marketing, maar een persoonlijke benadering. Geen gelikt plaatje, maar een oprecht en transparant beeld. En uiteraard marketing op plekken waar de consument zich het meeste bevind, zoals mobiel en tablet.

 

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks