MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

  • Home
  • Nieuws
  • 5 vragen aan Frank Verschoor, Inbeacon.nl

5 vragen aan Frank Verschoor, Inbeacon.nl

Nieuws

De vierde editie van Twinkle's M-Commerce Event informeert over de rol van de smartphone en de tablet in de omnichannel wereld van uw klant. In aanloop naar het event op 5 februari aanstaande, maken we kennis met de sprekers.

 

1. Wie ben je?
Frank Verschoor, CEO en co-founder van inBeacon.

2. Wat doe je?
We hebben met een aantal serial entrepreneurs een platform ontwikkeld dat de verbinding legt tussen apps, iBeacons en onderliggende bedrijfssystemen. Er is een grote behoefte om de online en offline gebruikersbeleving te verbinden. Met iBeacons wordt dit mogelijk gemaakt. Het inBeacon platform biedt de mogelijkheid om hier heel laagdrempelig mee te gaan experimenteren, om vanuit daar door te groeien naar een volledige 360º klantenservice. Het is mijn rol om de organisatie met het juiste business model te ontwikkelen om aan de snelgroeiende vraag te voldoen.

3. Waar ga je het over hebben tijdens je presentatie op het M-Commerce Event?
iBeacons gaan een grote rol vervullen. In mijn presentatie wil ik een aantal relevante live cases uitlichten en vervolgens een aantal ideeën uitwisselen over hoe dit effectief toe te passen voor m-commerce, retailers, consumenten en marketeers.

4. Waarom mag je het M-Commerce Event niet missen?
De smartphone is ondertussen mainstream, maar m-commerce staat nog aan het begin. Met behulp van iBeacons en sluitende mobiele betalingssystemen zal dit in de komende jaren een grote vlucht nemen. Het lijkt me voor iedere marketeer wenselijk om een goed beeld te krijgen wat er te gebeuren staat en hoe hier op in te spelen.

5. Waarom is M-Commerce Event met als thema ‘Getting intimate with your customer’ juist nu een issue?
Volgens mij is dit al jaren een issue. Het is wel zo dat de nieuwe technologieën een mooi kans biedt om hier weer een grote sprong voorwaarts in te maken.

 

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks