MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

  • Home
  • Nieuws
  • Forrester, JJ Footwear en Scoupy op M-commerce Event

Forrester, JJ Footwear en Scoupy op M-commerce Event

mcommerceMet keynotes van Forrester, Scoupy, HotelTonight en Bart Schutz is het programma voor het M-commerce Event bijna rond. Twinkle organiseert dit congres op 5 februari 2015 in Amsterdam.

Het thema is dit jaar Getting intimate with your customer. De meeste mensen staan ermee op en gaan er mee naar bed, hun mobiele appraat. Binnenshuis ligt de tablet vaak op schoot, buitenshuis is de smartphone altijd bij de hand. Met de voorspelling dat in 2018 de helft van de e-commerce omzet uit m-commerce zal komen, is het voor de retailer van het grootste belang om een goede mobiele strategie te hebben.

De voorspelling komt van het Forrester. Michelle Beeson, analyst bij het Amerikaanse onderzoeksbureau, deelt tijdens het M-commerce Event de laatste cijfers omtrent de wereldwijde mobiele verkopen. Keynote-spreker van eigen bodem is Bart Schutz. De consultant bij Online Dialogue weet precies wat er zich afspeelt in de hersenpan van de shoppende consument. Hoe gaat er in die grijze massa aan toe als de consument met zijn duim over de smartphone glijdt? En wat heeft u daar als retailer aan? Valentijn Bras, CEO van Scoupy vertelt over de ontwikkeling van het platform naar mobiel winkelcentrum en deelt de laatse inzichten en trends op het gebied van mobiel.

Startupbootcamp
Nieuw in het programma zijn de Startupbootcamp speedpitches. Vier start-ups uit het programma E-commerce & M-commerce presenteren hun bedrijfsidee en zullen kritische vragen uit de zaal proberen te pareren. Joopp beweert dé nieuwe schakel te zijn in de evolutie van websites. Saddl is een verzendplatform dat 1-uurs bezorging als belofte heeft en daarbij een belangrijke rol voor mobiel heeft weggelegd. Yippie is een automatische prijzenvergelijker, die met een scanner voor de mobiel ook de offline prijzen kan vergelijken. StartMonday, tot slot, helpt bedrijven eenvoudiger sollicitanten te screenen met videocontent. Kandidaten kunnen een korte video-introductie inzenden via hun mobiele telefoon.

Parallelsessies
In de parallelsessies is er onder andere aandacht voor e-mailmarketing op mobiel en de uitkomsten van het Mobile Fashion Shopper onderzoek. Cases zijn er van Plux, JJ Footwear en Selly Amsterdam.

Dagvoorzitter Ben van der Burg leidt de dag in goede banen en modereert de discussie met de start-ups. Er zijn nog kaarten verkrijgbaar via de website.

Bron: Twinkle Magazine

 

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks