MCE2015-logo

5 februari 2015
Rosarium, Amsterdam

Een event van

bbpmedia logothuiswinkelorg-2

5 vragen aan George Ankomah, Saddl

Nieuws

De vierde editie van Twinkle's M-Commerce Event informeert over de rol van de smartphone en de tablet in de omnichannel wereld van uw klant. In aanloop naar het event op 5 februari aanstaande, maken we kennis met de sprekers.

Lees meer

5 vragen aan Frank Verschoor, Inbeacon.nl

Nieuws

De vierde editie van Twinkle's M-Commerce Event informeert over de rol van de smartphone en de tablet in de omnichannel wereld van uw klant. In aanloop naar het event op 5 februari aanstaande, maken we kennis met de sprekers.

Lees meer

5 vragen aan Geert Jan Smits, Flinders

Nieuws

De vierde editie van Twinkle's M-Commerce Event informeert over de rol van de smartphone en de tablet in de omnichannel wereld van uw klant. In aanloop naar het event op 5 februari aanstaande, maken we kennis met de sprekers.

Lees meer

5 vragen aan Ondrej Homola, StartupMonday

Nieuws

De vierde editie van Twinkle's M-Commerce Event informeert over de rol van de smartphone en de tablet in de omnichannel wereld van uw klant. In aanloop naar het event op 5 februari aanstaande, maken we kennis met de sprekers.

Lees meer

Beeson (Forrester): ‘Experimenteren met mobiel in 2015’

Nieuws

'2015 wordt het jaar van experimenteren met hoe verschillende digitale tools de customer journey kunnen versterken. Daarbij is een grote rol weggelegd voor mobiel’. Dat zegt Michelle Beeson van Forrester in de aanloop naar haar presentatie tijdens het M-commerce Event op 5 februari in Amsterdam.

Lees meer

5 vragen aan Arjen de Koning, PLUX

Nieuws

‘De smartphone is het primaire informatiemedium van de consument’

De vierde editie van Twinkle's M-Commerce Event informeert over de rol van de smartphone en de tablet in de omnichannel wereld van uw klant. In aanloop naar het event op 5 februari aanstaande, maken we kennis met de sprekers.

Lees meer

Maak kennis met Mik Nijhuis

Mik Nijhuis, spreker op het M-commerce Event dat op 5 februari in het Rosarium in Amsterdam wordt gehouden, lanceerde samen met Joost Hietbrink in 2006 YelloYello. Het doel was het MKB online zichtbaar te maken. YelloYello werd in 2008 overgenomen door de Gouden Gids.

Lees meer

Weblog - Je webshop op een mobieltje

Door: Martine Bakx

Vooralsnog wordt mijn webshop op een mobieltje hetzelfde weergegeven als op een tablet. Zij het flink verkleind. De bezoeker zal nog moeten zoomen en scrollen, ik vind het prima. Toch heb ik me aan een mobiele schets gewaagd.

Lees meer

In gesprek met: Aris Thijssen

Aris Thijssen, spreker op het M-Commerce Event, is medeoprichter en bedenker van het nieuwe online shopping platform Selly Shopping , een nieuw digitaal retail platform dat april vorig jaar is gelanceerd. De app ‘Selly Amsterdam’ probeert in al zijn functionaliteit ondersteunend te zijn aan fysieke retailers.

Lees meer

'Mobile commerce vergroot verkoopkansen na groot aantal winkelsluitingen'

Powa Technologies maakt de balans op na de feestdagen en concludeert dat de resultaten van de afgelopen feestdagenperiode erop wijzen ‘dat winkeliers maar beter snel een mobiele strategie ontwikkelen’, aldus Dan Wagner, ceo van Powa Technologies. ‘2014 was al een breekpunt voor mobile commerce, maar de enorme online verkopen die tijdens de feestdagen plaatsvonden, zullen 2014 zeker als keerpunt definiëren in de retailmarkt.’

Lees meer

Spreker Jordie van Rijn over M-commerce Event

Jordie van Rijn over M-Commerce Event Jordie van Rijn is onafhankelijk e-mail marketing en eCRM consultant en trainer. In 2014 werd uitgeroepen tot één van de top 50 marketing influencers ter wereld op zijn vakgebied. Van Rijn is ook oprichter van het internationale kennisplatform voor marketing software & leveranciers selectie. Van Rijn: ‘Het e-mail kanaal – en vooral e-commerce – heeft de hoogste return on investment.’

Lees meer

Karin den Bouwmeester over M-commerce Event

Karin den Bouwmeester, psychologe, is sinds 2012 eigenaar van het advies- en onderzoeksbureau Userproof. Den Bouwmeester houdt zich bezig met gebruikersonderzoek in de breedste zin van het woord. Op het M-commerce Event, dat op 5 februari is gepland, vertelt ze over haar onderzoek naar het gebruik van de mobiele telefoon bij het shoppen naar fashion.

Lees meer

Scoupy’s focus verschuift van retailers naar merken

scoupy-artikelScoupy heeft zijn mobiele applicatie ververst, waarmee het eerder dit jaar geïntroduceerde ‘volgsysteem’ kracht wordt bijgezet. ‘Direct bij registratie selecteer je nu de voor jou favoriete merken en winkels. Persoonlijk relevante content verschijnt dan op je tijdlijn’, legt oprichter Valentijn Bras uit.

Lees meer

Fabrikant JJ Footwear claimt revolutie in schoenenbranche

JJ Footwear heeft de afgelopen weken een zogenoemde Personal Fit Desk geplaatst op de vloer van ongeveer tachtig verkooppunten in Nederland. Winkeliers kunnen met de klant verschillende maten invoeren en bestellen uit de hele collectie van de ‘pasvormspecialist’. 

Lees meer

Helft e-commerce is m-commerce in 2018’

Bijna de helft (49 procent) van de online bestedingen in zeven grote Europese e-commerce landen zal in 2018 op smartphones en tablets worden gedaan. Nu bedraagt het mobiele omzetaandeel nog maar 20 procent.

Lees meer

Sponsors

Asendia      Logo-subheadline-outline1      MeasureWorks